BinaryWorks.it Official Forum
BinaryWorks.it Official Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 eXtreme Games Manager Forum
 Bug Report
 App still doesnt work

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
Toddy Posted - 17 Jan 2015 : 02:22:21
HI,

after a long period of no using the program, i tried to add new games in the database, but it still doesnt work! When i do "add new to the database" or "change a entry", then i see short a window open, but i can't do anything, i only see in the taskmanager of win7 that the dialog for new entry is still open, but not functional, i can't do anything with the program at this time. I tried to start with ADmin-Privilegs, but it doesnt matter. Maybe a Windows-Update what "kills" the application?
------
deutsche Version:
Nach einer längeren Zeit der Nichtbenutzung, wollte ich einige Einträge in die Datenbank machen, was aber scheiterte. Ich seh zwar in der Taskleiste, dass sich das Fenster geöffnet hat, es ist aber nicht erreichbar, Mausklick aktiviert das Fenster nicht, ich kann es lediglich schliessen. Derzeit ist das Programm so nicht brauchbar und ich möchte ungern eine neue Datenbank anlegen müssen, da die alte doch ziemlich groß ist. Hat womöglich ein Windows-Update das Programm gestört?
2   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Toddy Posted - 24 Jan 2015 : 20:37:11
Zu1: ja
zu 2: auch ja
zu 3: nein

Was ich noch nicht probiert habe ist XGM in einen anderen Ordner zu installieren und dann die Datenbank rüber kopieren, das teste ich mal aus.
JDommi Posted - 24 Jan 2015 : 16:14:38
Frage 1. Hast du XGM bereits neu installiert? Nicht per Update, sondern direkt runterladen und installieren.
Frage 2. Laufen die anderen Programme, wie XMM8?
Frage 3. Hast du Office 64-Bit installiert?

Anmerkung:
Wenn du deine Datenbank mit allen zugehörigen Ordnern kopierst, kannst du diese jederzeit (auch aus dem neuen Verzeichnis heraus) öffnen.

BinaryWorks.it Official Forum © Binaryworks.it Go To Top Of Page
Generated in 0.08 sec. Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.07